Blogtaki Düzgün Olmayan Yazılar

Arkadaşlar,
Blogumda yayınladığım bazı çalışmalarımda kaymalar, hiza bozuklukları olduğunun farkına vardım. Bunlardan ötürü hepinizden özür diliyorum. Ancak elimde olan bir şey değil. Yazılarımı Office Word programında kaleme alıyorum. Çünkü bloggerda word tarzı gelişmiş bir yazı desteği yok. Tam anlamıyla ifade edemediğim yerler olduğu için ben de word kullanıyorum.Bazı yerlerde ise Print Screen kullanarak resim formatında yüklemeler yapıyorum.Böyle bir yol tercih ediyorum,çünkü ne yaptıysam yazı dağılmaları ve bozukluklarıyla başa çıkamadım. Düzeltiyorum ama sonra bakıyorum ki tekrar yer yer bozulmalar mevcut. Çalışmaları word programından  hazırlayıp bloggera yükleme yaptığımda ise akla hayale gelmeyecek şekilde bozukluklar olabiliyor. Ben de tam anlamıyla çözebilmiş değilim maalesef. Tabi blog konusunda acemi olduğumu da göz önünde bulundurursam kimseye pek de kabahat bulamıyorum açıkcası.Evet, blog konusunda acemiliğim var.İnşallah zamanla çok daha iyi bir şekilde kullanmayı öğrenip, bir daha bu tarz yazılar yazmak zorunda kalmam.
Velhasıl elimden geldiğince günden güne format açısından daha düzgün çalışmalar yapabilmeyi umarak, bu konu hakkında affınıza sığınıyorum.

2 yorum:

  1. Merhabalar ben web tasarım ve programlama ile ilgileniyorum size sonuna kadar bu konuda yardımcı olurum ne de olsa paylaştıkça çoğalır her şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu kadar geç cevap yazabildiğim için kusuruma bakmayın. Teklifiniz için minnettarım. Her türlü yardımınızı içtenlikle seve seve kabul edeceğimi belirtmrek isterim. Saygılarımla...

      Sil