Pitbull ft Christina Aguilera | Feel This Moment Şarkı Sözleri ve Çevirisi

Arkadaşlar, bu akşam sizler için  Pitbull feat Christina Aguilera ''  Feel This Moment '' şarkısının çevirisini yayınladım. Şarkının videosu ve çevirisi aşağıdadır. Keyifli seyirler...




Ask for money, and get it adviced /  Para iste ve öğüt al
Ask for advice, get money twice /  Tavsiye iste, iki katı para al
I'm from the Dirty, but that chico nice /  Ben pislikten geliyorum, ama bu çiko hoş ( güzel )
Ya'll call it a moment, I call it life / Sen onu bir an olarak adlandıracaksın, ben ise hayat olarak

One day when the light is glowing  / Işığın parladığı bir gün
I’ll be in my castle golden /  Altından  kalemde olacağım
But until the gates are open /  Fakat kapılar açılana kadar
I just wanna feel this moment (ohhh) /  Sadece bu anı hissetmek istiyorum
I just wanna feel this moment (ohhh) / Sadece bu anı hissetmek istiyorum
I just wanna feel this moment  / Sadece bu anı hissetmek istiyorum

Mr Worldwide / Bay evrensel  ( Dünya çapında ünlü )
Christina Aguilera
Oye mamita, come on, dale, que la cosa esta rica /  Dinle annecik, hadi, salla, bu zengin

I wanna feel this moment / Bu anı hissetmek istiyorum
Feel this moment.../ Anı hissetmek...

Reporting live, from the tallest building in Tokyo  / Tokyo’nun en uzun binasından canlı olarak aktarıyorum
Long ways from the hard ways /  Meşakatli yollardan uzun yollara
Bill sos, and oh yeas / İmdat fatura ve ohh evet
They count it always, 305 all day /  Daima sayarlar, 305 her gün
Now baby we can party, oh baby we can party / Hadi bebeğim parti yapabiliriz, evet bebeğim parti yapabiliriz
She read books, especially about red rooms and tight ups  / Kitap okur, özellikle kırmızı odalar ve dik yokuşlar hakkında
I got it hooked, cause she seen me in a suit with the red ta-ta up / Ona bağlandım çünkü kırmızı takımlar içinde gözüktü
Meet and greet, nice to meet ya, but time is money / Tanış ve selamlaş, tanıştığıma memnun oldum ama vakit nakittir
Only difference is I own it, now let's stop time and enjoy this moment /  Benim ona sahip olmam tek farklılık, şimdi zamanı durdur ve anın tadını çıkar

One day when the light is glowing / Işığın parladığı bir gün
I’ll be in my castle golden /  Altından  kalemde olacağım
But until the gates are open  / Fakat kapılar açılana kadar
I just wanna feel this moment (ohhh) / Sadece bu anı hissetmek istiyorum
I just wanna feel this moment (ohhh) /  Sadece bu anı hissetmek istiyorum
I just wanna feel this moment /  Sadece bu anı hissetmek istiyorum
Feel this moment... / Anı hissetmek... 

I see the future but live for the moment, make sense don't it / Geleceği görürüm ama an için yaşarım mantıklı olanlar bunu yapmaz
Now make dollars, I mean billions, im a genius, I mean brilliant / Şimdi dolarlar yap, yani milyonları kasdediyorum, zekiyim, yani mükemmellim demek istedim
This street is what scoot em / Onları kaçıran cadde bu
And made em slicker, to slick with the ruler / Ve onları şehir çocuğu yaptım, yönetimle düzeltmek için
I've lost a lot, and learned a lot / Çok şeyi kaybettim ve çok  şey öğrendim
But i'm still undefeated like Zula /  Ama hala Zula gibi  yenilmedim 

I'm far from cheap, I break down companies with all my peeps/  Değersizlikten uzağım, şirketleri bakışlarımla yok ettim
Baby we can travel the world / Bebeğim dünyayı gezebiliriz
And not given view, and all you can see / Ve görülmemiş yerleri, hepsini görebilirsin  
Time is money / Vakit nakittir
Only difference is I own it, like a stop watch, let's stop time and enjoy this moment / Sahip olduğum tek şey faklılık, kronometre gibi zamanı durduralım ve anın tadını çakaralım


One day when the light is glowing / Işığın parladığı bir gün
I’ll be in my castle golden / Altından  kalemde olacağım
But until the gates are open / Fakat kapılar açılana kadar
I just wanna feel this moment (ohhh) / Sadece bu anı hissetmek istiyorum
I just wanna feel this moment (ohhh)/  Sadece bu anı hissetmek istiyorum
I just wanna feel this moment / Sadece bu anı hissetmek istiyorum
Come one, feel this moment.... / Hadi artık ,hisset bu anı...
(ohhh) I just wanna feel this moment / Sadece bu anı hissetmek istiyorum
(ohhh) I just wanna feel this moment / Sadece bu anı hissetmek istiyorum


Resim alıntıdır: http://fotpforums.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder